Urgell Càritas

El Club Tennis Urgell, primera entitat esportiva lleidatana que se suma al projecte

El Club Tennis Urgell s’ha convertit en la primera entitat esportiva de les Terres de Lleida en sumar-se a la campanya de “Dóna’ns l’@”, i des del 21 de desembre fins al dia 31 acollirà el contenidor mòbil a les seves instal·lacions.

Aquest matí Josep Fernández, representant de Troballes, i el president del CT Urgell, Ramon Mestres, han escenificat l’acord i han iniciat un vincle que es podria reforçar en futures col·laboracions.

Sota el lema ‘La teva roba dóna per molt’, “Dóna’ns l’@” és una campanya dissenyada i posada en marxa per la delegació a Lleida de Càritas Diocesana, que duu a terme la seva Fundació Jaume Rubió i Rubió mitjançant Troballes Empresa Inserció.