Donan’s - Aula Teatre

L’Aula de Teatre de Lleida, nova escala del contenidor mòbil

El contenidor mòbil de la campanya “Dóna’ns l’@” està fent escala a l’Aula Municipal de Teatre de Lleida, on estarà instal·lat durant tota aquesta setmana per tal de recollir roba.

Sota el lema ‘La teva roba dóna per molt’, “Dóna’ns l’@” és una campanya dissenyada i posada en marxa per la delegació a Lleida de Càritas Diocesana, que duu a terme la seva Fundació Jaume Rubió i Rubió mitjançant Troballes Empresa Inserció. A l’acte de col·locació d’aquest contenidor hi van ser presents Josep Fernández, gerent de Troballes Lleida, i Antonio Gómez, director de l’Aula de Teatre.

La recollida de roba és una acció habitual dins l’activitat de Càritas a través dels contenidors de ‘Roba Amiga’ i també a la seva mateixa seu i en botigues. No obstant això, amb aquesta nova campanya s’ha volgut donar un pas endavant amb el repte de recollir més roba i de conscienciar els lleidatans de la importància d’aquest gest senzill, solidari, sostenible i que genera llocs de treball.

Així, dins aquesta línia de treball, s’ha creat un contenidor itinerant que durant tot l’any visitarà les seus de diferents centres comercials, entitats, clubs esportius i associacions, entre d’altres institucions que es vulguin adherir al projecte solidari. Cal recordar, a més, que també es disposa de contenidors fixes que seguiran actius. Actualment, es disposa de 205 contenidors de recollida a la província de Lleida (1.400 a tot Catalunya) i es treballa en 90 municipis lleidatans (300 en tot el Principat).