Avancem en el curs manteniments d’edificis.

El curs de manteniment d’edificis que porta a terme la Fundació Jaume Rubió i Rubió en les instal·lacions de Troballes E.I., es troba en plena marxa.
Els alumnes el dia 8 de novembre 2019 han tingut una sessió de formació transversal en la qual han pogut treballar la competència laboral de treball en equip.
No solament han d’aprendre els nostres participants les habilitats concretes de la formació de manteniments d’edificis, sinó que han de tenir una formació més global i que puguin adquirir competències bàsiques per la relació i la calidesa humana.
Aquest curs es porta a terme conjuntament la Fundació Jaume Rubió i Rubió i l’empresa Optima Serveis, és un curs que comporta diferents habilitats laborals com la feina de paleta, electricitat, pintura, fontaneria, per la realització de tasques de manteniments d’edificis.