Amb roba i joguines

[dropcap2]E[/dropcap2]n aquests moments de crisis és bo que frenem els nostres hàbits de consum, podem veure com moltes coses ja no les necessitem, no cal que les tinguem oblidades i emmagatzemades en la nostra llar, acostumen-nos a donar una segona vida als objectes que ja no utilitzen ni necessitem, aprenguem que compartint podem ajudar a que d’altres persones del nostre entorn puguin també utilitzar i gaudir d’aquests objectes.

Nosaltres amb la roba i les joguines reutilitzades aconseguim crear llocs de treball i al temps proveir a persones amb necessitats.

Ajuda’ns, podem passar a recollir-ho
Moltes gràcies.

SERVEI DE RECOLLIDA DE ROBA A DOMICILI

recollida_1

La Fundació Jaume Rubió i Rubió, juntament, amb Càritas Diocesana de Lleida, promouen TROBALLES Empresa d’Inserció, amb la finalitat d’aconseguir la inserció sociolaboral a les persones amb especials dificultats per treballar i trobar feina.

La teva roba crea llocs de treball, fem-la útil.

recollida_3

Roba, bosses de mà, sabates i complements.

Arreplega la roba que no utilitzes,

truca’ns al 973 28 90 74 o al 900 102 042

de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h.

i ens encarregarem de recollir-la a casa teva.

recollida_2