Comença el curs de costura de la Fundació Jaume Rubió i Rubió.

El passat 17 de gener va començar el curs de costura de la Fundació Jaume Rubió i Rubió. Hi participen 15 alumnes que fins al mes de juny aprendran a cosir i reciclar la roba. D’aquesta manera podran estalviar i a més treballar per millorar el medi ambient.
Un dels objectius del curs és que puguin augmentar les seves competències laborals per entrar al mercat laboral.

A la primera trobada que van tindre alumnes, se’ls hi va explicar en què consistirà el curs. Els continguts, no solament seran de costura, sinó que tindran també formació en informàtica, drets laborals. També aprendran a fer curriculum vitae, a afrontar una entrevista de treball i altres matèries perquè puguin treball molt aviat.

Aquest curs es pot realitzar gràcies a l’ajut de Càritas Espanyola a través del seu programa POISSES finançat per la Unió Europea.