EL CURS DE COSTURA CONTINUA “A DOMICILI”

El curs de costura “Fils per la Inserció” organitzat per la Fundació Jaume Rubió i Rubió i que es duu a terme gràcies  al finançament aportat pel Fons Social Europeu  “El FSE invierte en tu futuro”;  va començar el dia 3 de febrer. Un mes després ens trobem en aquesta situació de confinament que, ans al contrari de suposar un atur total de la formació, està sent una oportunitat per a totes les persones que hi estan involucrades de demostrar creativitat, solidaritat i unió.

L’alumnat ha posat “fil a l’agulla” i han  començat a elaborar mascaretes, cadascú des de casa seva. L’equip tècnic de la Fundació Jaume Rubió i Rubió (docents i insertors/es) gestionen la recollida i entrega de material i mascaretes acabades, així com el traspàs d’informació, tutorials, etc.

Les participants del curs de costura, essent conscients de la situació actual, han decidit implicar-se en la solució per erradicar la propagació del COVID19:

“ Yo creo que si colaboramos haciendo mascarillas ayudaremos un poco a las persones y, por ende, a las empresas que no dan abasto. Yo por mi parte estoy haciendo unas cuantas para mi familia y para los vecinos del edificio, dentro de lo que puedo.” (Lourdes, alumna del curs de costura).