Iniciem el curs amb la formació de costura i atenció al client

La Fundació Jaume Rubió i Rubió ha iniciat aquest setembre la segona edició del curs de costura i atenció al client del 2021. En la formació participen 10 alumnes que fins al mes de desembre aprendran, entre altres, la capacitat de cosir, reciclar roba i atendre a la clientela en botiga. A més, després de la part teoricopràctica, cada participant durà a terme les pràctiques en una botiga de moda.

Aquest curs, finançat en part pel Fons Social Europeu  “El FSE invierte en tu futuro”, té l’objectiu d’augmentar les competències laborals de l’alumnat per facilitar la seva entrada al mercat laboral. S’ha iniciat de manera presencial, seguint totes les normes de seguretat que estableixen les autoritats sanitàries. Tanmateix, una part de la formació es durà a terme de manera no presencial, una metodologia que permet poder seguir el curs sense entrebancs i practicar i millorar l’ús de les noves tecnologies.