Iniciem un nou curs de formació en competències bàsiques

Per tal de millorar l’ocupabilitat de les persones ateses en el projecte d’Itineraris Personalitzats per a la inserció, la Fundació Jaume Rubió i Rubió ha activat aquest mes de març un nou grup de formació per a la millora de competències bàsiques, en concret en idioma castellà.

Aquest nou grup de formació se suma als dos que ja estaven en funcionament a l’entitat des del mes de gener, un en català i l’altre també en castellà, però d’un nivell més bàsic. A més, l’entitat ofereix també, mensualment, cursos de 10 hores en alfabetització informàtica, amb la finalitat que les persones ateses en el servei d’Itineraris es familiaritzin amb les noves tecnologies.

Aquestes accions formatives són possibles gràcies al cofinançament del Fons Social Europeu “El FSE invierte en tu futuro”, que permet donar continuïtat al servei d’orientació laboral durant tot l’any. El projecte té com a objectiu el foment de la inserció laboral de les persones més vulnerables del nostre territori, amb una proposta de treball adaptada a les necessitats i demandes de cada persona atesa, tenint en compte tot el seu potencial, capacitats i habilitats.