La Fundació Jaume Rubió reprèn les accions de prospecció en el sector de l’hoteleria i restauració

L’equip de Prospecció i Intermediació Laboral ha reprès aquest mes de maig els contactes i visites amb empreses del sector de la restauració de les terres de Lleida, un dels sectors ocupacionals més afectats per la pandèmia del coronavirus i les restriccions.

La millora de les dades referents a l’evolució de la pandèmia de la Covid19, la disminució en les restriccions i l’ampliació d’horaris d’obertura a partir de finals de maig pensem contribuirà a la revitalització del sector, alhora que a una major demanda de professionals per treballar-hi.

Per tal de facilitar que les persones ateses des del programa d’ocupació accedeixin als llocs de feina en el sector de la restauració, el personal prospector de Fundació Jaume Rubió i de l’empresa d’inserció Troballes – que executen aquesta tasca de forma conjunta – han realitzat ja visites i contactes a diversos locals de la ciutat, els que han mostrat interès pel servei d’Agència de col·locació i borsa de treball que l’entitat ofereix.

Aquesta acció és possible gràcies al cofinançament del Fons Social Europeu “El FSE invierte en tu futuro”, que permet oferir el servei de borsa de treball durant tot l’any, facilitant el contacte entre món empresarial local, les seves necessitats de treballadors/es i les persones ateses en l’entitat i en procés de recerca de feina.