Qui som? Missió, Visió, Valors

lafundacio-2

Qui som?

[dropcap2]L[/dropcap2]a Fundació Jaume Rubió i Rubió (FJRR) és promoguda per Càritas Diocesana de Lleida, a la qual hi està vinculada, per dur a terme la seva acció en el camp de la inserció sociolaboral, de persones amb vulnerabilitat o en risc d’exclusió.

Contempla la coordinació o col·laboració efectiva amb entitats religioses, arrelades a la Diòcesis de Lleida, que promouen accions d’inserció sociolaboral similars i/o complementàries a les de Càritas Diocesana.

Missió

La missió de la FJRR és promoure el desenvolupament integral de les persones, especialment dels més pobres i exclosos, per la seva reinserció laboral.

Ho vol fer a través d’eines educatives que tinguin a la persona com a centre i que la facin participar activament en el seu desenvolupament personal.

També és vol potenciar la recerca d’activitats econòmiques socials i a favor del medi ambient.

[hr_invisible]

Visió

Esdevenir referent en el que fa a la reinserció laboral de les persones excloses o en risc d’exclusió.

Tenir sempre a la persona com referent del seu desenvolupament, creient que té molt per aportar a la societat.

[hr_invisible]

Valors

La dignitat de la persona. Volem que la persona sigui el centre de la nostra acció.

Reconèixer i potenciar les capacitats de cada u.

Acompanyar les persones en la seva integració i desenvolupament.

Treball en equip.

Responsabilitat social i ambiental.