Estatuts, Organigrama

[dropcap2]S[/dropcap2]om el programa d’ocupació per a les persones que s’apropen a Càritas Diocesana de Lleida.

Article primer dels estatuts de la Fundació,

Article 1. Denominació, naturalesa i durada

La Fundació es una entitat sense ànim de lucre que té el patrimoni, els rendiments I els recursos obtinguts afectats de forma permanent a la realització de les finalitats d’interès general previstes en aquests estatuts.

La fundació es denomina FUNDACIÓ JAUME RUBIÓ I RUBIÓ.

Esta promoguda per CÀRITAS DIOCESANA del BISBAT DE LLEIDA, a la qual està vinculada per dur a terme la seva acció social en el camp de la Inserció sociolaboral de persones amb vulnerabilitat social o en risc d’exclusió.

Contempla,la coordinació i col·laboració efectiva amb entitats religioses arrelades a la Diòcesi de Lleida i que promoguin accions d’inserció sociolaboral similars o complementaries a les de Càritas Diocesana.

També vol reconèixer Is tasca realitzada en aquest camp per l’associació “TROBALLES”, entitat fundadora d’aquesta Fundació.

La Fundació té vocació de permanència I es constitueix amb durada indefinida.

Organigrama Fundació Jaume Rubió i Rubió,

Consell Assessor
Persones que per la seva trajectòria personal i professional participen presentant propostes, assessorant i trobant nous camins per servir als mes febles de la societat.

President
Rafa Allepuz Capdevila

Alfons Medina
Albert Puchol Cortés