Lliurament dels diplomes del curs de costura.

El passat dia 27 de maig 2019 en la seu de Càritas Diocesana de Lleida, va tenir lloc el lliurament dels diplomes del curs de costura “Fils per la inserció” que ha realitzat el projecte d’acollida laboral de la Fundació Jaume Rubió i Rubió.

Les alumnes van recollir el seu diploma en mans del director de la Fundació Jaume Rubió i Rubió el Sr. Alfons Medina i de la seva professora de costura la Sra. Sonia Gil.

Aquest ja és el 4t curs que s’ha posat en marxa i que agradat molt a les alumnes, totes elles queden amb moltes més ganes d’aprendre més i també els agradaria de poder treballar en aquest sector.

Esperem que amb la col·laboració de les administracions, com de les fundacions del Banc de Santander puguem tenir més edicions i que puguin ser els cursos més llargs en el temps per aprofundir i millorar les tècniques de fer vestits per arribar a tenir una oportunitat en el món del treball de la costura.