Punt i final al curs de manipulació d’aliments

5 alumnes han superat satisfactòriament el curs de manipulació d’aliments organitzat per la Fundació Jaume Rubió i Rubió, en col·laboració amb l’Acadèmia de Formació Miró i que s’ha dut  a terme gràcies al finançament aportat pel Fons Social Europeu  “El FSE invierte en tu futuro”. La formació va tenir una durada de 16 hores i inclou tant el carnet de manipulació d’aliments com l’aprenentatge de diverses matèries transversals, com la igualtat d’oportunitats, el medi ambient, mercat laboral i noves tecnologies.

Des de la Fundació Jaume Rubió i Rubió esperem que aquest curs obri noves oportunitats laborals a les persones que l’han realitzat, especialment en aquests moments en què sembla que l’hostaleria sembla que pugui tornar a oferir un horari més ampli d’obertura.