Vols formar part d’un projecte de mentoria sociolaboral?

La Fundació Jaume Rubió i Rubió juntament amb l’Institut Municipal d’Ocupació Salvador Seguí posen en marxa un projecte de mentoria sociolaboral amb l’objectiu d’afavorir la inserció de persones usuàries d’ambdues entitats mitjançant un acompanyament en el procés de cerca de feina. Actualment la iniciativa està en la fase inicial de cerca de persones voluntàries que vulguin dur a terme aquesta tasca de monitoratge.

Els requisits per formar-ne part són tenir més de 30 anys, realitzar les 6 hores de sessió informativa i formació, i tenir el compromís d’una hora i mitja setmanal. Totes les persones que els compleixin, tinguin vocació per ajudar als altres, predisposició per fer xarxa i ganes de sumar coneixement, poden enviar un correu electrònic a carme@fundaciojaumerubioirubio.cat o imo@paeria.cat.