17 persones acaben amb èxit els cursos de castellà

La Fundació Jaume Rubió i Rubió posava en marxa el mes d’octubre passat dos nous cursos de castellà, concretament d’iniciació i primer nivell, en què hi ha acabat participant un total de 17 alumnes. Els cursos s’ofereixen en el marc dels Itineraris d’Inserció Sociolaboral que ofereix la entitat, en part per Fons Social Europeu “El FSE invierte en tu futuro”, i que permet que persones ateses en el servei millorin el seu domini de l’idioma. El punt final a la formació el va posar l’entrega de diplomes el 23 de desembre, que tancava una edició plena d’aprenentatges i grans avenços en l’assoliment de l’idioma. Des de la Fundació considerem que la capacitat de superació permetrà a l’alumnat millorar les seves perspectives futures.